Přesně po týdnu od postupu z okresního kola se volejbalisté bučovického gymnázia vydali za časných ranních hodin do Znojma. Zázemí pro volejbalové výběry poskytla sportovní hala, kde bylo možné hrát současně na třech kurtech. Už z rozlosování tak bylo jasné, že si žádné družstvo příliš neodpočine a bude se hrát prakticky bez přestávek.
Svého zástupce sice nevyslal okres Hodonín, ale i přesto startoval počet odpovídající okresům našeho kraje. Ke gymnáziím ze Znojma, Břeclavi, Šlapanic, Letovic, Bučovic a brněnské Jarošce totiž díky "divoké kartě" přibyl tým SOŠ Podyjí. Bučovice byly nalosovány do čtyřčlenné skupiny a nastoupily právě proti jediné "negymnaziální" škole. Přestože mělo jít o nejslabšího soupeře, opak byl pravdou a Bučovice podlehly pozdějšímu vítězi skupiny ve dvou setech 25:17 a 25:20. Na první vyhraný set tak náš tým musel počkat do dalšího zápasu. Bučovice uhájily před Letovicemi v prvním setu těsné vítězství 25:22 a zdálo se, že mají našlápnuto i k celkovému vítězství v zápase. Průběh druhého setu zrcadlově kopíroval set první, ale tentokrát 22:25 pro soupeře. Konečný výsledek 1:1 Bučovice v průběžné tabulce dopředu neposunuy, ale stále ještě existovala šance na zisk druhého místa. I poslední duel ve skupině s Gymnáziem tř. Kapitána Jaroše však přinesl remízový stav 1:1. Gymnázium Bučovice tak sice právě brněnský tým v tabulce přeskočilo, ale stačilo to jen na boj o celkové 5. místo. Poslední zápas se Šlapanicemi přinesl vyrovnané utkání, kdy se vedení přelévalo z jedné strany na druhou. V koncovce obou setů si ale bohužel lépe vedl soupeř a Gymnázium Bučovice po porážce 2:0 obsadilo celkovou šestou příčku. Náročný tříhodinový volejbalový maratón až na krátká střídání odehrála šestice hráčů - Radovan Dítě, Petr Homola, Vít Sedlář, Josef Polouček, Martin Knápek a Lukáš Lefner. Jejich výkon rozhodně představoval důstojnou reprezentaci školy a rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem často představovaly pouze jednotlivé míče. Slabou náplastí může být fakt, že pro příští rok bude s jedinou výjimkou k dispozici stejná sestava a lze tak využít získaných zkušeností třeba v příštím roce.