Tyto a další důvody vedou k tomu, že si naši studenti osmiletého cyklu volí němčinu jako druhý povinný vyučovací jazyk. Studenti čtyřletého gymnázia, kteří měli na základní škole němčinu jako první cizí jazyk, navazují na získané základy, prohlubují své znalosti a na závěr studia skládají z němčiny maturitu. Maturanti jsou schopni na slušné úrovni komunikovat ústně i písemně, dovedou pracovat s cizojazyčným odborným i uměleckým textem, rozumí německy mluvenému projevu. Mají obsáhlé znalosti reálií německy mluvících zemí a orientují se i ve vývoji a současném stavu německé literatury.
Naši studenti se pravidelně účastní okresního a krajského kola konverzační soutěže a dosahují pěkných výsledků. Průzkumné testy na celostátní úrovni v posledních letech ukázaly, že naši absolventi mají velmi dobrou úroveň. Těchto dobrých výsledků bylo dosaženo díky zájmu vedení školy o výuku cizích jazyků. Disponujeme poměrně slušně vybavenou odbornou knihovnou, samozřejmostí jsou moderní audiovizuální pomůcky. Čtyři zkušení aprobovaní vyučující se snaží výuku řídit současnými potřebami praxe a kladou velký důraz na aktivní znalost a schopnost dorozumět se, pochopitelně na určité odpovídající úrovni.
Druhý světový jazyk se podle osnov gymnázia začíná vyučovat v kvartě. Němčinu si volí většina studentů. Jejich volba odpovídá historické tradici a pochopení významu němčiny v dnešní době. Uvědomují si, že Německo a německy mluvící země jsou našimi nejbližšími sousedy, měli jsme a máme stále mnoho společného.
PhDr. Marie Hrozová
Neexistují vhodná data!
Portál umožňující z jednoho místa využívat různé české a zahraniční zdroje (knihovny, katalogy, databáze, atd).
Telefon
Kancelář + fax:
+420 517 383 119
Ředitel:
+420 517 384 263
Adresa:
Bučovice, Součkova 500
E-mail:
gymbuc@gymbuc.cz
28.06.2019: Úřední hodiny
<< Listopad >> | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Tento web byl vytvořen prostřednictvím phpRS.
šablonu vytvořili: Jan Koudelka, Radek Drozd