Rozhodnutí o výsledku přijímacích zkoušek si vyzvednou zákonní zástupci po předložení OP
v kanceláři školy ve středu 3. 5. od 8.00 h do 16.00 h, ve čtvrtek 4. 5. od 7.30 h do 16.00 h
a v pátek 5. 5. od 7.30 h do 14.00 h.
Zápisový lístek je v případě zájmu o studium nutno odevzdat do 10 pracovních dnů ode dne
oznámení rozhodnutí o přijetí (do 17. 5. 2017).
Nepotvrdí-li uchazeč nebo zákonný zástupce nezletilého uchazeče odevzdáním zápisového
lístku úmysl vzdělávat se ve střední škole výše uvedeným způsobem, zanikají posledním
dnem dané lhůty právní účinky rozhodnutí o přijetí tohoto uchazeče ke vzdělávání v dané
střední škole.
Nepřijatí uchazeči se mohou odvolat proti rozhodnutí ředitele školy do 3 pracovních dnů ode
dne doručení rozhodnutí o nepřijetí ke studiu.
V Bučovicích 3. 5. 2017
Mgr. Jiří Vlček, ředitel školy