Z hlediska dotačních skupin spadá tento projekt mezi středně velké. Pro školu se však jedná o zatím časově i finančně nejrozsáhlejší uskutečněný projekt. Odpovídá tomu také personální zabezpečení, když v projektovém týmu pracuje osm zaměstnanců školy a jeden externí spolupracovník. Časový plán je rozvržen na dva roky a to v období od ledna 2010 do konce roku 2011. Poté bude naplno zprovozněna virtuální „Moodle obrazárna“ a výsledky projektu budou prezentovány i dalším školám.
V současnosti již proběhlo výběrové řízení na dodávku vybavení potřebného pro tvorbu a provoz uživatelského rozhraní. Materiálně je tak projekt zabezpečen a mohl se tak rozběhnout převod CD a DVD médií do ISO obrazů. Jako nečekaný problém se ukázala být problematika autorských práv a licencí, když řada společností nereaguje na výzvy k vyjádření nebo již neexistuje. Veškeré práce a zkušenosti jsou pak průběžně zachycovány v manuálu, který se následně stane „kuchařkou“ pro další školy.
Jan Stavělík, člen projektového týmu