Závěr šetření
Škola splňuje formální podmínky vzdělávání podle vybraných ustanovení školského zákona.
Koncipování využití ICT organicky zapadá do celkové strategie a plánování ve škole a vytváří předpoklady pro podporu vzdělávání.
Informační gramotnost ředitele posiluje jeho odbornou připravenost a přispívá k podpoře rozvoje ICT ve vzdělávacím procesu školy.
V hodnocení činnosti školy byla věnována pozornost především stavu a obnově ICT a přijímaná opatření přispívala k podpoře rozvoje vzdělávání.
Vyučující jsou po odborné stránce připraveni v oblasti ICT a poznatky z kurzů využívali k rozvoji vzdělávání.
Stav materiálního zázemí a jeho pravidelná obnova umožňují rozvoj využívání ICT.
Učitelé při výuce efektivně využili prostředky ICT, které mají ve škole k dispozici. Žáci byli aktivní, prokazovali dovednosti prakticky ICT využívat.
9. 2. 2007 ČŠI